Blog
Kiemelt cikkeink
Legfrissebb cikkeink
![web-design](https://www.leadengine.hu/wp-content/uploads/2019/03/creative-web-designer-planning-application-developing-template-layout-framework_1418-2135.jpg)
Milyen trigger emaileket használjunk az ünnepek során?
Az ünnepi időszakban, az év végén és az új év elején a vállalkozások nagy részének hasonlóan alakul az élete. A különbség az, hogy ezt sokan
![](https://www.leadengine.hu/wp-content/uploads/2019/09/459488-PFXJLC-361-768x655.jpg)
Így használd az email marketinget karácsonykor!
A hatékony email marketing alapja, hogy minden egyes alkalmat megragadjunk, amikor releváns tartalommal üzenhetünk partnereinknek és ügyfeleinknek. Az ünnepek kiváló apropót szolgáltatnak: ilyenkor egyedülálló lehetőség
![fcm-2-4-0](https://www.leadengine.hu/wp-content/uploads/2021/10/fcm-2-4-0_feature-768x507.png)
FCM 2.4.0 – Elkülönített értesítési csatornák, megnyitások és kattintások és még sok más
Szegmensek, kampányok, riportok, ezek mindegyike rendelkezik mostantól elkülönített ‘web’ és ‘mobil’ értesítés csatornával. Mostantól mérhető a megnyitás és kattintás/koppintás is. És végül, de nem utolsó
![](https://www.leadengine.hu/wp-content/uploads/2019/10/516807-PIOSG4-180b.jpg)
5+1 lépés a jobb marketing automatizációért
Ismerje meg a jól működő marketing automatizációs folyamat kialakításának 5+1 fő lépését.
![](https://www.leadengine.hu/wp-content/uploads/2019/09/459488-PFXJLC-361-768x655.jpg)
Lead vs. prospect: Hogyan tovább? (2. rész)
Ismerje meg miként próbálhatjuk az egyes csoportokban a lehető legnagyobb arányú konverziót elérni.
![](https://www.leadengine.hu/wp-content/uploads/2019/07/458290-PFQROI-48-768x585.jpg)
Lead vs. prospect: Ki kicsoda? (1. rész)
Leadből érdeklődő, majd abból potenciális vásárló. Olvassa el cikkünket, és kerüljön képbe a különböző fogalmakkal.
![loyalty](https://www.leadengine.hu/wp-content/uploads/2019/07/8-Ideas-for-Encouraging-Customer-Loyalty-by-Mobile-Apps-768x384.png)
Márkahűség első pillantásra
Az érkezési oldal fontos eleme a customer journey-nek, hiszen a potenciális vásárló itt fogja eldönteni, vásárol -e tőlünk vagy sem.
![marketing automation](https://www.leadengine.hu/wp-content/uploads/2019/05/516910-PIJL1P-230-1-768x690.jpg)
Miért érdemes marketing automatizációra váltanunk?
Ha már nem elegek az ESP adta lehetőségek, érdemes megismerkedni a marketing automatizációval.
![](https://www.leadengine.hu/wp-content/uploads/2019/04/15256-768x628.jpg)
Hogyan használjuk marketing automatizációt webshopnál?
Ecommerce esetében egy MA szoftver számos terhet levehet a vállunkról a mindennapok során, megkönnyítheti és hatékonyabbá teheti a kommunikációt, illetve eladási számainkat is növelheti.
![web-design](https://www.leadengine.hu/wp-content/uploads/2019/03/creative-web-designer-planning-application-developing-template-layout-framework_1418-2135.jpg)
Érkezzünk jó helyre!
A landing page, másnéven érkezési oldal, kiemelt szerepet játszik marketing aktivitásunk során, éppen ezért fontos, hogy ezen a ponton megfelelően szólítsuk meg az olvasót.
![email marketing 2019](https://www.leadengine.hu/wp-content/uploads/2019/03/unnamed.jpg)
Email marketing trendek 2019
Ha megismerjük, és alkalmazzuk a legújabb email marketing trendeket, akkor kis befektetéssel nagy versenyelőnyre tehetünk szert!
![](https://www.leadengine.hu/wp-content/uploads/2019/03/achievement-adult-book-1043514_2.jpg)
A marketing és a rakéta esete
A csapból is a marketing automatizáció folyik, de vajon tudjuk, hogy pontosan miről is van szó? Egy újabb buzz word vagy éppen minden vállalkozó számára hasznos eszköz?